اخبار سراسری لوازم خانگی

کمبودی در بازار لوازم خانگی نداریم

با رسیدن به روزهای پایانی سال، انتظار می رفت رکود بازار لوازم خانگی کاهش یابد و مردم نسبت به خرید لوازم خانگی اقبال بیشتری نشان دهند

با رسیدن به روزهای پایانی سال، انتظار می رفت رکود بازار لوازم خانگی کاهش یابد و مردم نسبت به خرید لوازم خانگی اقبال بیشتری نشان دهند ولی با افزایش نرخ دلار و التهاب بازار، ظاهرا کام آنها چندان از این خرید شیرین نیست و در گشت و گذارشان در میان محصولات لوازم خانگی، نمی توانند خرید دلچسبی داشته باشند.

ه گزارش گروه لوازم خانگی، مشاهدات میدانی نشان می دهد مردم چندان از وضعیت قیمتها در بازار لوازم خانگی راضی نیستند و ازسوی دیگر برخی فروشندگان از کمبود کالا سخن می گویند تاجایی که برخی فروشندگان در پاسخ به تقاضای شهروندان برای خرید محصولات بویژه لوازم خانگی بزرگ، به بهانه نداشتن قیمت و اینکه کارخانه تا چند روز دیگر برای آنها فاکتور قیمت ارسال می کند، از فروش کالاها سرباز می زنند.در این میان این شائبه پیش می آید که شاید این افراد منتظر گرانتر شدن کالاها هستند.

سیدرسول ابن‌الرضا، رئیس اتحادیه لوازم خانگی مشهد با تکذیب هرگونه کمبود کالا در بازار لوازم خانگی یادآورشد: ما هیچ مشکلی در تحویل کالا نداریم ولی واقعیت این است که قدرت خرید مردم پایین آمده و به همین دلیل هم امسال کلا رکود بر بازار لوازم خانگی حکمفرما بود که این رکود همچنان ادامه دارد و البته التهابات بازار هم بر مشکلات ما افزوده است.

وی افزود: البته پیش از این هم در اسفندماه فروش لوازم خانگی ضعیف بود و مردم نهایتا تا 10اسفند سراغ لوازم خانگی می رفتند و پس از آن اولویت شان خرید پوشاک و آجیل و.. بود ولی امسال در بهمن ماه هم خبری از رونق بازار لوازم خانگی نبود.

منبع
پایگاه خبری اقتصاد 100

اتحادیه لوازم خانگی مشهد

کاربران و همکاران محترم صنف فروشندگان لوازم خانگی، لطفا نظرات خود را در رابطه با موضوعات و اخبار مطرح نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا