اطلاعیه و بخشنامه ها

الزام متصدیان به نصب و قراردادن QRcode بر روی درب واحدهای صنفی

قابل توجه همکاران محترم
طبق اعلام بخشنامه اتاق اصناف مشهد در خصوص اجرای طرح نظارت مردمی به منظور تسهیل شناسایی واحدهای صنفی بدون پروانه کسب،شایسته است تصویر Qrcode پروانه کسب خود را جهت نصب در درب واحد های صنفی درج نمائید.
به موجب این دغدغه‌ها، «طرح نظارت مردمی بر واحدهای صنفی» به مرحله اجرا درآمده است تا مشتریان با اسکن فوری بارکد دو بعدی (QR-Code) با استفاده از گوشی‌های هوشمند خود، به اطلاعات واحد صنفی مدنظر دسترسی پیدا کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، یکی از برنامه های اولویت‌دار در مورد اصناف، پیگیری و انجام ثبت‌نام در سامانه ایران من به نشانی https://www.iranianasnaf.ir/ و دریافت QR Code و نصب آن در واحدهای صنفی است که علیرغم تاکیدات لازم و اطلاع‌رسانی مکرر از سوی بسیاری از صاحبان واحدهای صنفی رعایت نشده است. در همین راستا اجرای طرح نظارت مردمی به منظور تسهیل در فرآیند شناسایی واحدهای صنفی بدون پروانه کسب، به اتحادیه‌های صنفی و اتاق‌های اصناف ابلاغ شده است تا با جدیّت بیشتری بر اجرای این طرح نظارت کنند.

جهت دریافت QR-code ابتدا به سامانه https://www.iranianasnaf.ir/ مراجعه کرده و از قسمت “استعلام پروانه بر مبنای کد ملی” نسبت به تهیه این امر اقدام کنند.. ضمناً مطابق با دستورالعمل، نظارت و بازرسی در سه مرحله شامل : ۱. اخطار کتبی ۲. مسدود کردن پوز بانکی به مدت دو هفته ۳. پلمپ ۳۰ روزه واحدهای متخلف صورت خواهد گرفت

اتحادیه لوازم خانگی مشهد

کاربران و همکاران محترم صنف فروشندگان لوازم خانگی، لطفا نظرات خود را در رابطه با موضوعات و اخبار مطرح نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا